Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.
Rynek Pierwotny i Wtórny
Jakie domeny są dostępne na rynku pierwotnym w portfolio MPLIK.PL? Jakie są różnice między rynkiem pierwotnym a wtórnym domen? Jak mogę zakupić domenę z rynku wtórnego?
Rynek pierwotny: To kanał w którym dostępne są nowe, publicznie dostępne domeny do zarejestrowania.
Rynek wtórny: To miejsce w które trafiają domeny zarejestrowane wcześniej przez osoby trzecie.
W obu przypadkach jesteś ich tylko abonentem – użytkownikiem. Odsłuchaj.💡
Cesja
Co to jest cesja domeny, jakie są kroki do przeprowadzenia cesji na MPLIK.PL? Jakie dokumenty są potrzebne do cesji?
Aby dokonać cesji na platformie MPLIK.PL należy wypełnić odpowiedni formularz dostępny na stronie MPLIK.PL oraz przesłać go pod odpowiedni adres wskazany we wniosku. Posiadać konto abonenta u wybranego operatora domen. Należy również posiadać aktualny dowód tożsamości. Po wstępnej weryfikacji procedura przeniesienia własności domeny zostaje wszczęta. Proces przeniesienia domeny może potrwać od kilku do kilkunastu dni. Odsłuchaj.💡
Podpis Elektroniczny
Czy mogę użyć podpisu elektronicznego do zawarcia umowy na MPLIK.PL? Jakie są wymagania dotyczące podpisu elektronicznego?
Jan Kochanowsky
Płatności Elektroniczne
Jakie metody płatności elektronicznych są akceptowane na MPLIK.PL? Czy płatności elektroniczne są bezpieczne? Jak mogę sprawdzić status mojej płatności?
W MPLIK.PL oferujemy bezpieczną i wygodną platformę płatności internetowych. Naszym celem jest zapewnienie jak najlepszych doświadczeń związanych z płatnościami. Wybieraj spośród różnych opcji płatności i zacznij cieszyć się korzyściami już dziś. Na MPLIK.PL akceptujemy wszystkie metody płatności w różnych walutach, zarówno przez kliknięcie odpowiedniego przycisku – zapłać, jak i przez zeskanowanie kodu QR i przejście do formularza płatności. Status swojej płatności i pobrać fakturę lub rachunek można logując się do swojego wirtualnego (profilu) panelu klienta. Odsłuchaj. 💡
Płatny Konsultant
Czy na platformie MPLIK.PL jest możliwość zadawania dodatkowych pytań w razie konieczności pomocy technicznej?
Na platformie MPLIK.PL zostały utworzone dwa plany płatnego konsultanta płatne co miesiąc w cenie 50zł m-c oraz plan roczny płatny z góry jednorazowo za rok. Plany te obejmują pomoc techniczną premium w sprawie doradztwa przy wyborze domeny. Można kontaktować się bezpośrednio z konsultantem i zadawać dodatkowe pytania oraz uzyskać porady przez komunikatory takie jak wa lub inne do uzgodnienia. Można również rezerwować terminy z wyprzedzeniem korzystając z terminarza dostępnego na stronie w menu. (zobacz video)